sommarkvällar.

Startsidan 2014-06-16 23:24:00 Allmänt

 
Vet inte ens vad jag gör uppe, ögonen går i kors & svider... Så otroligt trött!! Men har suttit och pysslat lite med min nya kamera som jag fick igår. (Woho, jag är 20!) Så nu finns det inga anledningar till att inte blogga. Ska bli storbloggarN nu.
 
Träffade Sofia, Martin & Niklas en stund ikväll, åt god mat & kollade halvt på matchen. Tycker det är så mysigt med VM, även om jag inte kollar på fotboll, men alla uteserveringar är proppade & stämningen är bara så skön! Sommarkänsla.
 
Nä, ska väl ta en sista godisbit & sen borsta tänderna innan jag svimmar, eller dödar någon för att jag är så trött, haha. Godnatt mamma, mormor & mina 3 närmaste vänner som fortfarande kollar in på bloggen
 
Kommentera Inlägget



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback