kär i färgen rosa.

Startsidan 2014-03-03 18:42:00 Allmänt
 
Jobbade 09.00 - 13.30 idag, himla skönt! Längesen jag kom ut från jobbet och det fortfarande va ljust ute. Fick ju änna kisa!! Glömde ju såklart brillorna hemma....
 
Mötte i alla fall upp Jackie & Hanna och åt lite frozen yoghurt i Linné, åkte in till stan & shoppade lite. Blev en rosa (!!) jacka rikare. Har ju bara 18 stycken, så en till behövde jag. Fick även med mig ett par jeans och en kofta. Så nu vet ni det. Och om ni ville veta så har jag gått ner yttligare en storlek i byxor och tröjan ni ser på bilden är köpt på hm's barnavdelning, storlek 146/152. Fortsätter alltså att tappa vikt. Vad häändeerr?? Har ju ingen rumpa kvar ju....... Buhu. Ah men nu vet ni ju det med! Bra. 
 
Ska käka lite mer ostbågar och hoppas på att rumpan kommer tillbaka!! 
 
 
Kommentera Inlägget



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback