GAMLA BILDER

Startsidan 2013-08-08 16:12:00 Allmänt
Vi har varit hos vår gammelfarmor i kalmar och fikat & kollat på gamla bilder. Så roligt! Många snygga bilder på pappa när han var liten haha! Kände knappt igen honom, min snygga pappa!
 
Nu är vi & köper lax och ska göra lite mat. Så mysigt att vara på Öland. Älskar att vara här!
 
 
Och till mina fina vänner i Santa Barbara, glad att ni är framme och har det bra! Längtar så sjuukt mycket till jag får se hur fint ni bor!! Blogga så mycket ni bara kan så er nyfikna och avundsjuka vän hemma i kalla och blöta Sverige kan få bli liite mer avundsjuk! Puss på er 
 
Kommentera Inlägget


Santa Barbara-Embla ;)

HEEEJ ÄLSKADE BÄSTIS! <3

Svar: HEEEEJ MIN FINASTE, ÄLSKADE BÄSTIS!! <3 Fyyy vad nice det såg ut med pannkakor!! Ät åt mig med!! Och njuuuut! Faaan vad avundsjuk jag är! Ni kommer leva så jävla nice där borta!! Och längtar ihjääl mig till jag kommer!! ÄLSKAR DIG!! Har ni varit på skolan än? Och har ni hunnit kolla upp lägenheter och så eller?
Michelle Berglund

2013-08-08 21:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback