HANGOVER PART II

Startsidan 2013-08-17 18:17:00 Allmänt
 
Om jag tyckte att jag var bakis i onsdags så är jag typ dödsjuk idag. OMG, jag trodde inte man kunde vara såhär bakis! Varje gång jag rör på mig så vill jag dö (fatta att skriva detta inlägget då) och jag mår så illa att jag vill spy varje sekund som går.. Tack gode gud för Glee och vatten!! Men ett trasigt mobilskal, en vrickad fot, ett blåmärke på höften och på handen (jag är tydligen inte lika bra på att gå i mina klackar med alkohol i kroppen som jag trodde), en jävla massa garv på dansgolvet, ett gratis fyllekäk (vem fan betalade?), lite hjälp av Elias att gå och väldigt många gratis-shottar fick Hannas och min utgång att bli den bästa på väldigt länge!! Kommer inte ihåg senast jag va ute och dansade och dansa kan jag lova att vi gjorde! Faaan vad kul jag hade! Best night evah!
 
Kommentera Inlägget


Hanna

HAHAHAHAH JAG DÖÖÖÖÖR! Verkligen best night ever

2013-08-17 23:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback