JOE FARELLI´S

Startsidan 2013-08-31 23:33:00 Allmänt
 
 
Satte på mig lösögonfransar och ett par jeans och hängde med mamma, pappa och Jackie till Joe Farellis och åt en pizza och en brownie. Himla gott faktiskt! Även om en resturang med skrikande barn och med en massa folk som pratar så högt att man inte hör vad man tänker när man är bakis inte är något att rekommendera.... Hahaha jag är fan bäst på att klaga. Nä så illa var det inte. Efter lite mat så var jag på bra humör igen och hade en jättemysig kväll med familjen.
 
Nu har jag satt på mig mjukisbyxorna och ska snart krypa ner under täcket. Imorgon står jobb på schemat! 11.30 - 16.00. Helt ok ändå!
 
Kommentera Inlägget



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback