LEAVE THE WORLD BEHIND

Startsidan 2013-08-30 17:19:00 Allmänt
 
Jag har börjat städa och göra i ordning lite inför ikväll. Jag är så trött att jag skulle kunna döööö. Det var min första dag i kassan idag och det var 30 minuter där som jag bara ville sluta och aldrig mer komma tillbaka, men jag tog mig igenom det! Man vänjer sig ju, men när det är proppat med folk och man preeciiiis har ställt sig bakom kassan så är det inte såå kul. Är trött och har ont i halsen, men ska sminka mig och sätta på lite taggmusik så att jag kommer igång lite. Ikväll är det utgång som gäller! Med mina fina tjejer, Hanna & Sofia. Dom kommer hit vid åtta så jag behöver skynda mig lite nu! Kan inte bestämma mig för rakt eller lockigt hår dock... Såna jävla problem jag har!!!
 
Kommentera Inlägget



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback