MUNKEDAL

Startsidan 2013-08-29 22:42:00 Allmänt
 
Jag har haft en så himla mysig dag! Jag var ledig idag igen så jag sov till tolv, gick upp och åt en god frukost, kollade lite på tv och gjorde mig i ordning i lugn och ro. När mamma kom hem vid halv fyra så åkte jag och mamma till Munkedal och träffade min morfar och hans fru. Dom är så himla snälla, så genomgoda, och alltid så himla positiva! Även om dom har många svåra stunder i sina liv så är dom ändå så tacksamma och ser alltid det positiva i allt. Får en riktig energikick dom få gångerna jag träffar dom. Fina morfar & Ruth.
 
Fick en liten utflykt med min fina mamma också. Jag är så lyckligt lottad som får vara dotter till min fantastiska mamma
 
Kommentera Inlägget



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback