ONE DAY

Startsidan 2013-08-31 15:11:00 Allmänt
 
Mår så illa idag, haha.... Skulle följt med Jackie, mamma & pappa och kollat på dator och skor till Jackie då hon har fyllt år och fick i present att välja ut en dator, men min kropp sa verkligen ifrån. Varför blir jag aalltiid så bakis nu för tiden? Innan var det inte alls såhär. Då var jag lite seg och kunde högst ha lite ont i huvudet, men aldrig som nu när det känns som att jag ska spy om jag rör på mig lite, haha. Värdelöst! Börjar väl bli gammal helt enkelt. Sjukt gammal..
 
Hade en jätterolig kväll med mina tjejer igår! Vi träffade Robin också som jag inte sett sedan vi tog studenten så var jättemysigt att se honom igen. Jag har så fina vänner! Och på tal om fina vänner så saknar jag mina fina vänner och kusiner på Öland väldigt mycket. Suger att det är så himla långt..
 
Kommentera Inlägget



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback