ROSÉBAREN, AVENYN

Startsidan 2013-08-14 15:41:00 Allmänt
 
Jag och Sofia skulle gå ut och ta ett glas eller två igår, prata lite tjejsnack och bara mysa. Det slutade med att vi klunkade i oss två flaskor rosé, träffade massa trevligt folk och vinglade hem till mig vid tre, halv fyra. Hahaha så jävla oplanerat, men sjukt kul och sjukt mysigt! Tycker så mycket om fina fia
 
Sjukaste under kvällen var nog snubben som trollade. HerreGUD. Okej att vi var dragna båda två men asså det va helt sjukt!! Han trollade i kort i vinflaskor (kortet va signerat så vi visste att det va samma kort som vi tagit), trollade bort en kortlek i fias händer till en plastbit som va lika stor som en kortlek (fia höll alltså händerna ihop med handflatorna emot varandra), fick mig att dra samma kort som han hade tatuerad på armen (kortleken va en vanliga jävla kortlek med endast ett kort av varje)(ja, jag kollade)....asså whaaat?? Han gjorde så sjuka saker! Jag och Sofia bara satt och gapade som två frågetecken och skrattade ihjäl oss. Sjukt rolig kväll! Idag är det inte lika kul dock haha, fyyyy vilken jävla bakfylla man får av vin.. Mitt huvud exploderar snart! Därför planerar jag att ligga i min säng idag, dricka cola och äta dippcon! HEAVEN.
 
Kommentera Inlägget



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback