SANTA BARBARA, USA

Startsidan 2013-08-06 19:19:00 Allmänt
 
Nu sitter världens bästa bästis på flyget som ska ta dom till först Berlin och sen vidare till LA och Santa Barbara. Det va så sorgligt att se dom så ledsen över att behöva lämna släkt och vänner hemma. Kommer sakna min bästis så mycket att jag kommer spricka, men kan inte riktigt med att vara ledsen för jag är så hiiimla glad för deras skull! FATTA vad NICE dom kommer ha det!! Once in a life time liksom. Dessutom så åker jag ju dit snart och hälsar på dom. Längtar så mycket att jag spricker! Fatta filmmomentet när vi springer mot varandra på flygplatsen i LA och gråter av lycka. Kan se det framför mig, ååååh.
 
Älskar dig min finaste Emblob! Vi ses snaaaart!!!
 
Kommentera Inlägget



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback