STRANGE AND BEAUTIFUL

Startsidan 2013-08-12 02:31:00 Allmänt
 
Sova ja, det var det jag skulle göra.. Istället sitter jag här vid mitt "skrivbord/sminkbord" som Carrie Bradshaw och funderar över kärleken. Som väldigt ofta brukar vara de tankar som snurrar runt i mitt huvud på kvällarna.
 
Varför ska vi alltid krångla till allt och låtsas och spela spel för att få det som vi vill? Tänk så mycket enklare allt hade blivit om alla bara var ärliga. Då hade man vetat direkt vad den andra tänkte och hade sluppit lägga onödig tid på någon som inte var menad att finnas i ens liv. Eller är det meningen att vi ska spela spel och sedan sluta upp i tårar, spela ett till spel och förlora gång på gång fram till att vi vinner? Dessutom ska vi lägga massa tid varje gång och sedan bli ledsna, istället för att bara säga det direkt och då också kunna gå vidare direkt eller komma fram till att man istället ska vara vänner.

Nu ska jag släppa mina djupa tankar och lägga mig under mitt varma täcke och krama en kudde. Kommer bli rena himmelriket efter att ha sovit på en hård extrasäng i 4 nätter!
Sov så gott
 
Kommentera Inlägget



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback