STUDENTEN 2013

Startsidan 2013-07-30 17:06:00 Foto
 
Rensade lite bland alla mina bilder och hittade massa bilder från studenten. HERREGUUD VAD JAG BARA VILL GÖRA DET IGEN!! Hur många gånger har man inte hört folk säga att det är det roligaste dom gjort och man bah "jaja, det är säkert ap kul", men huuur jävla kul det är kan man inte fatta förens man själv står där helt hög på lycka! På alla bilder från dagen ser man bara mig med ett brett, fett leende & en cider i högsta hugg! Den falska visselpipan ska vi inte ens snacka om... Oj vad alla hatade mig, haha! Bästa dagen i mitt liv!! Utan tvekan. Fick ju dessutom fira min dag med släkt och vänner på en takterass precis över Hard Rock på avenyn!
 
TA MIG TILLBAKA!
 
Kommentera Inlägget



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback