EN VÄN SOM DIG

Startsidan 2013-09-09 17:43:00 Tankar
 
Tänk att jag fick äran att träffa den mest underbara personen i hela världen. Ibland tror jag nästan att jag ska spricka av kärlek. Kan inte beskriva i ord.
 
Tänker på dig varje dag även om det var ett tag sen vi pratade nu. Känns fortfarande overkligt att du är på andra sidan jorden och önskar varje dag att jag bara kunde få krama om dig, bara en gång. Varje gång något händer så önskar jag att jag kunde ringa dig, ta buss 17 och sitta och röka cigg efter cigg med cola light och smultronmattor. Mest av allt önskar jag att jag fick vara i Santa Barbara med dig. Uppleva allt coolt, underbart, jobbigt och galet som du får uppleva. Jag är så glad för din skull min bästa vän. Och längtar så mycket till den underbara dagen då jag får krama om den varmaste famnen jag vet.
 
Tänk om alla fick ha en vän som dig
 
Kommentera Inlägget


emblob

Åh men min fina!!!
Jag är en bästa vän till en bästa vän. Älskar dig <3 <3

2013-09-10 07:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback