FEELING GOOD

Startsidan 2013-09-12 10:03:00 Allmänt
Repost

Börjar 11.00 idag och slutar 20.00. Har ätit en riktig frukost, gjort mig iordning och sitter och degar lite i soffan innan jag ska gå ut till bussen. Glad att jag fick en lugn morgon innan jag ska jobba 9 timmar. Det är ju en vanlig arbetsdag så så farligt är det inte, men när man är ny så är det ännu mer press och man måste tänka på så mycket eftersom att allt är nytt. När jag kommit in i det så kommer det inte alls vara lika ansträngande som nu. Efter 5 timmar nu så tror jag liksom att jag ska dö. Skönt att jag bara jobbar 3 timmar imorgon och sen är det helg! WOOP!
 
Ha en bra dag allihopa!
 
Kommentera Inlägget



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback