HITTING THE GYM

Startsidan 2013-09-03 17:45:00 Allmänt
 
Jag är så trött att jag inte vet vad jag heter.... Vet inte hur många gånger jag har hållt på att lägga saker i toaletten istället för i papperskorgen, lagt tvättmedel i fel ställe i tvättmaskinen, satt namnbrickan på fel sida och ja, you name it, haha. Helt sjukt! Men trotts det så följer jag med pappa till gymmet nu. Jag tror att jag behöver röra på mig för att jag ska bli piggare. Det låter så sjukt, men så är det ju faktiskt. Är taggad på att börja träna igen!
 
Jag är ledig onsdag, torsdag och fredag nu med så då har jag tid att vila, träna och förhoppningsvis övningsköra lite med. Skönt!!
 
Kommentera Inlägget



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback