KÄNN INGEN SORG

Startsidan 2013-09-08 23:15:00 Allmänt
 
Jobbade 12-17 idag och eftersom jag hade för mig att jag jobbade till 16 så köpte jag och Jackie i fredags biljetter till "Känn ingen sorg" idag klockan 18. Blev gaanska stressigt, men hade en jättemysig kväll med bästa systern i världen.
Filmen var bra, men eftersom jag hört att den ska vara "sååå hiiimlaa BRA" så hade jag höga förväntningar och tyckte inte den va asa mega bra. Håkans låtar är ju dock väldans fina och bra!
 
Nu ska jag krypa ner under täcket och sova. Mina ben är helt genomfrusna efter att ha suttit ute i över en timme och pratat med Kathlén, men det var så mysigt att träffa henne igen!
 
Kommentera Inlägget



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback