LOS ANGELES

Startsidan 2013-09-11 20:43:00 Allmänt
Beanie from Gina Tricot
 
Efter 4 timmar jobb, en promenad med mamma, lite lasagne och en dusch så sitter jag nu i soffan och kollar på idol. Blir nästan sugen på att vara med, men bara nästan. Känns inte riktigt som min grej, men kan ju inte annat än att säga att det ser sjukt kul ut!
 
Imorgon jobbar jag 9 timmar på Burger King. Mitt första pass som är längre än 5 timmar. Känns bra och bajs på samma gång. Hoppas på att det är relativt mycket folk så att tiden går snabbt. Då är det så mycket roligare! Även om det är jobbigare också. Så nu vet ni det liksom. Känns bra.
 
Ska kolla klart idol, och sen ska jag lägga mig i sängen och kolla ett glee-avsnitt. Önskar att jag va i LA just nu.. Såg ett Glee-asvnitt förut och då var dom på Six Flags. Saknade min bästis lite extra och önskade att jag kunde få vara i underbara LA istället för i regniga Sverige. Hade varit helt ok!
 
Kommentera Inlägget



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback