PARIS

Startsidan 2013-09-14 00:37:00 Allmänt
 
Våren 2011 åkte jag till Paris och hälsade på min bästa vän och som också är min barndomsvän. Hon bodde där i tre år så jag tog flyget alldeles ensam och hälsade på i fyra dagar.
 
Paris är så otroligt fint!! Vill sååå gärna åka tillbaka. Hade fyra så himla mysiga dagar och längtar till jag får åka och hälsa på henne i London, dit hon flyttar i November.
 
Min fina Hanna, så stolt över dig och så glad att jag har dig
 
Kommentera Inlägget


Hanna Engberg

åh nu fällde jag en tår. älskar dig min bästavän. fy fasen va kul vi ska ha när du kommer och hälsar på mig i London. och paris får vi ta och åka tillbaks till! Love you!!

2013-09-14 23:29:27
Hanna Engberg

åh nu fällde jag en tår. älskar dig min bästavän. fy fasen va kul vi ska ha när du kommer och hälsar på mig i London. och paris får vi ta och åka tillbaks till! Love you!!

2013-09-14 23:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback