ont i varje liten kroppsdel.

Startsidan 2014-02-24 00:21:00 Allmänt
 
Började kolla på 12 years a slave med Hanna när jag var i London men eftersom vi var så trötta så stängde vi av nästan direkt. Så när jag insåg att jag är ledig imon så bestämde jag mig för att kolla klart den, och nu sitter jag här helt blöt i ansiktet av alla tårar. Det gör ont i varje liten kroppsdel när jag ser sånt här. Jag kan inte förstå hur en människa kan se ner så mycket på en annan människa. Att kalla någon för hund och att piska någon tills blodet sprutar.... Jag blir så fruktansvärt ledsen när jag tänker på att det faktiskt var såhär, och att det på vissa ställen fortfarande är så. Alla människor är lika värda, oavsett hudfärg, läggning m.m. Förstår inte hur man kan tycka annat!!! Usch...
 
Nu ska jag torka tårarna och sätta på ett avsnitt av sex and the city. Eller kanske one three hill? Behöver se nått annat innan jag somnar, haha, blir så upprörd! Önskar jag kunde hjälpa alla i hela världen!!
Kommentera Inlägget



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback