tack kära bloggen

Startsidan 2014-02-10 20:37:00 Tankar
Haha älskar att min blogg endast blir aktiv när något jobbigt händer. Men å andra sidan så startade jag den ju när jag mådde som sämst och den har blivit ett sätt för mig att få skriva av mig och sedan kunna gå vidare. Egentligen hade jag kanske inte behövt klicka på "publicera", men på något sätt så är det inte förens det där lilla klicket har gjorts som jag kan släppa det. Just nu så snurrar det så mycket tankar i huvudet att hjärnan blir överbelastad om jag inte får skriva av mig lite. Så tack kära bloggen för du finns där för mig och får min hjärna att fungera någorlunda bra i dessa stunder.
 
 
Kommentera Inlägget



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback